آرشیو تیر ماه 1401

خرید خدمات اینستاگرام

رفع فوری مشکل اینستاگرام challenge required و Checkpoint required

۶ بازديد

مشکل اینستاگرام challenge required یکی از مهم ترین و بدترین مشکل هایی است که می تواند برای شما در اینستاگرام اتفاق بیافتد. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است.

محبوب بودن اینستاگرام در جهان باعث شده است که تعداد افراد زیادی در اینستاگرام وجود داشته باشند و این امر هم برای اینستاگرام خوشایند هم ناخوشایند است. اینستاگرام از این موضوع برخی اوقات خوشحال است چون افراد زیادی در اپلیکیشن محبوبش فعالیت می کنند و باعث می شوند که روز به روز اینستاگرام معروف تر شود.

اما برخی مواقع این شبکه ممکن است که از این امر زیاد خوشحال نباشد. چون زمانی که افراد زیادی به یک برنامه هجوم می آورند؛ افرادی که آن برنامه را اداره می کنند؛ باید همواره سرورها و پایه آن اپلیکیشن را قوی تر کنند تا زمانی که افراد زیادی در آن فعالیت می کنند؛ دچار مشکل نشوند.

مشکل اینستاگرام challenge required یکی از این مشکلاتی است که در اینستاگرام ممکن است شما با آن برخورد کنید. اگر می خواهید با رفع مشکل Challenge required و اینکه این مشکل چیست آشنا شوید؛ ما به شما پیشهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با تبلیلغات در اینستاگرام فالوور تاپ همراه باشید.

 

مشکل اینستاگرام challenge required

مشکل اینستاگرام challenge required چیست و دلیل آن چه می باشد؟

همانطور که در بالا گفته شد این مشکل یکی از بدترین مشکلاتی است که در اینستاگرام وجود دارد. شاید شما هم با این مشکل روبرو شده باشید؛ اما نمی دانید که این مشکل چیست و دلیل ایجاد آن چه می باشد.

این مشکل در اینستاگرام به معنی خطای امنیتی می باشد که اگر شما امنیت پیج خود را حفظ نکنید؛ ممکن است که این خطا برای شما ایجاد بشود. این مشکل به شما اخطار می دهد که امنیت پیج خود را حفظ کرده و با استفاده از ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام دیگر وارد اینستاگرام نشوید.

 

دلیل ایجاد این مشکل این است که شما برای ورود به اینستاگرام فیلترشکن روشن می کنید. کار فیلترشکن این است که ای پی کشور شما را تغییر دهید و شما به عنوان شهروند یک کشور دیگر معرفی کند.

اینستاگرام به دلیل این که در کشور ما فیلتر نمی باشد؛ نیازی به این که شما با استفاده از فیلترشکن وارد آن شوید ندارد. وقتی که شما با استفاده از این برنامه ها وارد اینستاگرام می شوید؛ چون ای پی شما را تغییر می دهد؛ اینستاگرام شما را شناسایی نمی کند و به شما این اخطار را می دهد.

یکی دیگر از عوامل بروز مشکل اینستاگرام challenge required این است که از طریق برنامه های دیگری وارد اینستاگرام می شوید. اینستاگرام ترجیح می دهد که کاربران از طریق برنامه رسمی آن فعالیت کنند. به عنوان مثال حتما می دانید که تلگرام های بسیار زیادی وجود دارند که همیشه تبلیغات آنها را در شبکه های اجتماعی دیده اید.

اینستاگرام هم برنامه های مختلفی دارد که هیچ کدام از آنها تحت پوشش خود اینستاگرام نمی باشند و استفاده از آنها توصیه نمی شود. وقتی که شما با استفاده از این برنامه ها وارد اینستاگرام می شوید؛ باعث بروز مشکل اینستاگرام challenge required می شود که اینستاگرام به شما در این مشکل اخطار امنیتی می دهد.

یک دلیل دیگر که در ایجاد این مشکل برای شما می تواند تاثیر داشته باشد؛ استفاده از ربات اینستاگرام  فالو آنفالو یاب، افزایش لایک اینستاگرام و دیگر ربات ها می باشد. اینستاگرام با استفاده از این ربات ها در برنامه محبوبش بسیار مخالف است و اگر بفهمد برای شما این مشکل به وجود می آید.

پس تا اینجا آموختید که این مشکل چیست و به چه دلیلی به وجود می آید. شما به راحتی می توانید با دوری کردن از چیزهایی که در بالا گفته شد از بروز مشکل اینستاگرام challenge required برای پیج خود، جلوگیری کنید. در ادامه با نمادین همراه باشید چون می خواهیم به شما یکی دیگر از مشکلات رایج در اینستاگرام و راه حل رفع هر دو مشکل را بگوییم.

 

اخطار Checkpoint required به چه علت ایجاد می شود؟

این اخطار هم مانند اخطاری که در بالاتر با آن آشنا شدید می تواند برای شما در اینستاگرام رخ دهد. این اتفاق به دلیل تنظیم نبودن تاریخ و ساعت گوشی  شما ایجاد می شود. تنظیم بودن تاریخ و ساعت گوشی شما برای اینستاگرام و فعالیت در آن بسیار مهم است.

در ادامه این مقاله با نمادین همراه باشید چون می خواهیم به شما نحوه رفع این دو مشکلی که در بالا گفته شد را بیاموزیم. پس ادامه این مقاله می تواند شما را از دست این مشکل رها کند؛ با ما همراه باشید.

Checkpoint required

روش های حل ارور Checkpoint required و Challenge required

این بخش مهم ترین قسمت این مقاله می باشد چون می خواهیم با شما درباره با نحوه رفع مشکل اینستاگرام challenge required و مشکل دیگر بحث کنیم؛

 

رفع مشکل اینستاگرام challenge required

رفع این مشکل می تواند به شما در فعالیت بهتر در اینستاگرام کمک بسیار زیادی کند. این مشکل راه حل بسیار آسانی دارد که می توانید با استفاده از آن، از این مشکل رهایی یابید.

همانطور که گفته شد؛ دلیل ایجاد این مشکل، پروتکل های امنتیت می باشد. شما می توانید با رفع این پروتکل های امنتی دیگر با این مشکلات روبرو نشوید. برای رفع آنها کافی است که دیگر از ربات های خدمات اینستاگرام، برنامه هایی که زیر نظر اینستاگرام نمی باشند و همچنین برای ورود به اینستاگرام از فیلترشکن ها استفاده نکنید. به همین راحتی شما می توانید احتمال روبرو شدن مشکل اینستاگرام challenge required را در پیج خود به صفر برسانید.

 

رفع مشکل Checkpoint required در اینستاگرام

علاوه بر مشکل اینستاگرام challenge required ما به شما یک مشکل دیگر که ممکن است برای شما اتفاق بیافتد را آموزش دادیم. راه حل این مشکل نیز مانند مشکل قبلی بسیار آسان است که احتمالا آن را توانسته اید حدس بزنید.

برای رفع این مشکل در اینستاگرام تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که ساعت و تاریخ گوشی خود را تنظیم کنید. برای این کار به بخش تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی خود بروید. در آنجا یک گزینه وجود دارد که با فعالسازی آن تاریخ و ساعت گوشی شما به طور خودکار همیشه بروز می شود.

راه حل هایی که در بالا به شما گفته شد می توانید با استفاده از آنها خود را از روبرو شدن با این مشکلات دور نگه دارید. تمام افراد این را می خواهند که فعالیت آنها در اینستاگرام آسان شود و بتواند بدون اینکه اخطاری را دریافت یا با مشکلی روبرو شوند؛ در این شبکه اجتماعی پرطرفدار فعالیت کنند. این دو مشکلی که در بالا گفته شد از مواردی هستند که این خواسته شما را عملی نمی کنند. اما شما راه حل های این مشکلات را آموختید و می توانید از آنها برای رفع این مشکلات استفاده کنید.

 

کلام آخر درباره با مشکل اینستاگرام challenge required

در این شما درباره با مشکل اینستاگرام challenge required و یک مشکل رایج دیگر در اینستاگرام آموختید. همچنین شما در این مقاله که از وبسیات نمادین منتشر شده است؛ با راه حل هایی برای رفع این دو مشکل رایج در اینستاگرام آشنا شدید. شما می توانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را به ما اعلام کنید تا در اولین فرصت به جواب آنها برسید . به صورت ویدیوئی این مشکل را نیز از اینجا می توانید رفع کنید. از اینکه با ما همراه بودید بسیار متشکریم.

آموزش 3 روش پاک کردن کش اینستاگرام در اندروید و آیفون

۳ بازديد

بطور کلی هر برنامه ای که در آن انتشار محتوای عکسی و یا ویدیویی انجام شود دارای حافظه کش و یا همان حافظه مخفی می باشد. حافظه کش اینستاگرام برای این وجود دارد که عکس های دانلود شده در جایی ذخیره شوند تا شما نیازی به آپلود دوباره آنها نداشته باشید.

اینستاگرام نیز یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و ویدیو است بنابراین از این قاعده مستثنی نیست و دارای حافظه کش می باشد. اگر شما حافظه کش اینستاگرام را برای مدت طولانی نگه دارید باعث کند شدن سرعت اینستاگرام و یا گوشیتان می شود.

ما می خواهیم در این مقاله از سایت نمادین شما را با حافظه کش و همه نکات درمورد آن آشنا کنیم. اگر می خواهید تا روش های حذف حافظه کش اینستاگرام و تخلیه آن را یاد بگیرید با ما همراه باشید. برای خرید فالوور اینجا کلیک کنید .

کش اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام ارزان و تصمینی

حافظه کش اینستاگرام چیست و کجاست؟

شما برای بار اول وارد اینستاگرام می شوید و بعضی از مطالب را بررسی می کنید و همچنین تصاویر و ویدیوهایی را نیز لود می کنید. اگر دقت کرده باشید دفعه بعد که وارد اینستاگرام می شوید دیگر نیازی به آپلود آن عکس ها و یا ویدیو ها نیست.

این عکس ها و ویدیوها در حافظه کش اینستاگرام ذخیره شده است تا روند آپلود دوباره آنها برای شما هزینه ای نداشته باشد و شما به آنها حتی بدون اینترنت دسترسی داشته باشید. این معنی و مفهوم حاظفه کش است.

شاید تابحال وقتی درحال گشت زنی در پوشه های گوشه خود بوده اید با پوشه هایی به نام اینستاگرام و یا تلگرام روبرو شده باشید. باید بدانید که این پوشه ها حافظه کش نیستند. حافظه کش هر برنامه در تنظیمات برنامه مورد نظر قرار دارد.

حافظه کش در قسمت تنظیمات گوشی و در بخش اپلیکیشن ها قرار دارد. اگر اپلیکیشن مورد نظر دارای حافظه کش باشد شما می توانید به راحتی حافظه کش آن را در قسمت اطلاعات آن اپلیکیشن پاک کنید.

 

فرق حافظه کش و اطلاعات داده 

وقتی به قسمت اطلاعات اپلیکیشن اینستاگرام در تنظیمات وارد می شوید به حافظه کش و اطلاعات داده اینستاگرام روبرو خواهید شد. این دو تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و پاک کردن هرکدام عملی متفاوت است.

پاک کردن حافظه کش صرفا اطلاعات غیر ضروری را پاک می کند و باعث می شود که یک فضا از حافظه گوشی شما آزاد شود اما شما با زدن گزینه clear date موجب می شوید که تمام دیتا های اینستاگرام پاک شود.

در این صورت اکانت شما از اینستاگرام خارج می شود و برای ورود دوباره به اینستاگرام و دسترسی داشتن به حساب کاربری تان باید یوزرنیم و پسورد خود را دوباره بزنید و وارد اینستاگرام شوید.

 

پاک کردن کش اینستاکرام در اندروید

برای پاک کردن حافظه کش اینستاگرام در گوشی های اندروید باید مراحل زیر را بگذرنید.

1. در مرحله اول باید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. در این قسمت می توانید عبارت apps را پیدا کنید. در میان اپلیکیشن های موجود، باید اینستاگرام را انتخاب کنید و وارد تنظیماتش شوید.

2. در قسمت تنظیمات اینستاگرام با عبارت storage روبرو خواهید شد. این گزینه را انتخاب کنید. در صفحه باز شده می توانید عبارت clear cache را ببینید. برا پاک شدن حافظه کش در اندروید باید روی این گزینه کلیک کنید.

 

پاک کردن کش اینستاگرام در آیفون

پاک کردن حافظه کش در آیفون و اندورید متفاوت است و ما می خواهیم در این بخش آموزش پاک کردن حافظه کش در آیفون را آموزش دهیم. برای پاک کردن حافظه کش در آیفون دو روش کلی وجود دارد که در ادامه این مقاله خواهید دید.

پاک کردن کش اینستاگرام در آیفون

روش اول حذف حافظه کش اینستاگرام برای آیفون

1. ابتدا باید مانند اندروید، به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و در آنجا با قسمت general بروید. در قسمت بعد باید وارد بخش storage & iCloud usage شوید. در این بخش نیز باید عبارت manage storage را انتخاب کنید.

2. در این مرحله به شما اپلیکیشن ها به نمایش گذاشته می شوند که از بین آنها باید اینستاگرام را انتخاب کنید. صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که گزینه delete app  نیز در این صفحه دیده می شود.

3. این گزینه را انتخاب کنید. با انتخاب کردن این گزینه اینستاگرام شما پاک می شود و برای استفاده مجدد از آن باید اینستاگرام را نصب کنید. اولین راه حذف حافظه کش در آیفون، حذف خود اینستاگرام است.

 

روش دوم حذف حافظه کش اینستاگرام برای آیفون

1. در روش دوم شما باید از نرم افزارهای جانبی کمک بگیرید. تعدادی نرم افزار وجود دارد که به شما در پاک کردن حافظه کش اینستاگرام در سیستم عامل ios کمک زیادی می کند. یکی از این برنامه ها، اپلیکیشن imyfone می باشد. در مرحله اول باید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید.

2. وارد این برنامه شوید و گوشی خود را با استفاده از کابل شارژ آن به کامپیوترتان وصل کنید. سپس گزینه quick scan را انتخاب کنید و منتظر تمام شدن اسکن بمانید. این بخش ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

3. بعد از اتمام فرایند اسکن باید روی گزینه temporary files  و junk files کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی این عبارت ها باید گزینه clean را انتخاب کنید تا همه حافظه کش اینستاگرام شما پاک شود.

 

حذف حافظه کش اینستاگرام از طریق حذف حافظه جستجو

راه سومی نیز برای حذف حافظه کش اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید به راحتی آنرا انجام دهید. اما در این روش باید از حذف حافظه جستجو اینستاگرام استفاده کنید. با ما همراه باشید.

1. ابتدا وارد صفحه پروفایل خود در اینستاگرام شوید. اگر به بالای صفحه نگاه کنید می توانید آیکون سه خط را ببینید. بر روی این سه خط کلیک کنید. در منو باز شده عبارت setting را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید.

2. در مرحله دوم باید وارد بخش security شوید و در انتهای لیست گزینه search history را انتخاب کنید. برای پاک کردن حافظه کش اینستاگرام باید روی گزینه clean all کلیک کنید. اینگونه به راحتی تمام حافظه کش اینستاگرام شما پاک می شود.

imyfone

سوالات متداول

شاید هنوز سوالاتی برای شما وجود داشته باشد که جواب آنها را نمی دانید. ما در این بخش سعی کردیم که به سوالات پرتکرار پاسخ دهیم. شاید سوال شما هم یکی از این سوالات باشد. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

حافظه کش شامل چه اطلاعاتی است و ما با پاک کردن آن چه اطلاعاتی را از دست می دهیم؟

فقط پست ها و استوری هایی که تا الان لود کرده اید و تاریخچه های جستجوی شما که در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کرده اید پاک می شود. قطعا شما هیچ اطلاعات مهم و حیاتی را از دست نخواهید داد.

 

مزیت حذف حافظه کش اینستاگرام چیست؟

برای جواب به این سوال باید بگوییم که افرادی بسیار زیادی از ما برای رفع مشکل هنگ اینستاگرامشان می پرسند. تعداد زیادی از آنها با حذف حافظه کش این مشکل را برطرف کرده اند.

اگر شما نیز به مشکل سرعت پایین اینستاگرام و یا هنگ کردن اینستاگرام دچارهستید می توانید حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید تا این مشکل به راحتی حل شود. این یکی از بهترین مزیت های حذف حافظه کش اینستاگرام است.

 

اگر حافظه دیتا را پاک کنیم آیا پیج بطور کلی پاک می شود؟

خیر، پاک کردن حافظه دیتا فقط باعث می شود که شما از پیج تان خارج شوید و موجب پاک شدن کلی اکانتتان نمی شود. فقط برای ورود دوباره به اینستاگرام و حساب کاربری خود باید رمز عبور و نام کاربری تان را وارد کنید.

 

آیا با پاک کردن حافظه کش اینستاگرام، لایک و کامنت ها از پیج بقیه پاک می شود؟

بسیاری از افراد نگران این هستند که با پاک کردن حافظه کش، لایک و کامنت هایشان از پیج های افراد دیگر پاک می شود. برای جواب به این سوال باید بگوییم که خیر هیچ گاه پاک کردن حافظه کش باعث پاک شدن لایک و یا کامنت هایتان نمی شود.

حافظه کش اطلاعات غیر ضروری و عادی است که در بالاتر نیز به آنها اشاره کردیم. شما دقیقا همان چیزهایی را از دست می دهید که در سوالات بالا مطرح شد. نگران از دست دادن بقیه فاکتورهایتان نباشید.

 

آیا با ربات اینستاگرام می توان حافظه کش را پاک کرد؟

کار ربات اینستاگرام جذب فالوور بیشتر برای پیج است و همچنین مدیریت پیج. ربات اینستاگرام حافظه کش را نمیتواند پاک کند.

 

کلام آخر درباره کش اینستاگرام

حافظه کش اینستاگرام اطلاعاتی غیرضروری است که فقط باعث اشغال شدن حافظه گوشی شما می شود. پاک کردن شان هیچ ضرری برای شما ندارد و هیچ گونه اطلاعاتی مهمی از دست نخواهید داد. از اینکه تا آخر این مقاله با سایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

معرفی ابزار combin scheduler و قابلیت هایی که به کاربران ارائه می دهد

۳ بازديد

در این مقاله و در وب سایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ قصد داریم تا به طور کامل ابزار combin scheduler را مورد بررسی قرار دهیم. هیچ کس زمانی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی آغاز به کار کرد، فکرش را هم نمی کرد که یک روزی این پلتفرم تبدیل به یکی از بهترین رسانه های بازاریابی شود. اما در حال حاضر این اتفاق عالی افتاده است و بسیاری از مشاغل به لطف قابلیت های فوق العاده اینستاگرام، رشد فوق العاده ای را کرده اند. 

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی در حال حاضر، کسب و کار هایی در اینستاگرام به میزان فروشی رسیده اند که یک کسب و کار فضای واقعی، چنین فروشی را ندارد. اصلی ترین عامل موفقیت این دسته از فعالیت های درون اینستاگرام، چیزی جز بازاریابی اصولی نبوده است. اما آیا بین این همه کاربر در اینستاگرام، رقابت بر سر فروش بیشتر کار آسانی است؟ 

طبیعتا که این طور نیست. از همین رو یک سری ابزار به وجود آمده اند که می توانند در بخش های مختلف فعالیت در اینستاگرام و بازاریابی درون آن، به شما کمک زیادی کنند؛ یکی از اصلی ترین های آن ها، ابزار combin scheduler است. اگر شما هم مشتاق آشنایی با این ابزار هستید، در ادامه همراه ما باشید.

combin scheduler

ابزار combin scheduler چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

 

این روز ها به واسطه پیشرفت فوق العاده اینستاگرام، ابزار های مدیریت پیج متعددی به وجود آمده اند که هر کدام از آن ها نیز قابلیت های خاص خود را دارند؛ حال ابزار combin scheduler هم یکی از آن ها است و ما در این بخش به توضیح کارکرد او می پردازیم. به طور کلی در بخش قبلی دانستید که بازاریابی در اینستاگرام چه میزان اهمیت دارد. حال در همین اول کار لازم است بدانید که ابزار عالی combin scheduler، یک پلتفرم فوق العاده برای بازاریابی در اینستاگرام است. اما چه کارکردی را برای بازاریان دارد؟

هر فعالیتی در اینستاگرام نیاز به برنامه ریزی دارد و این مورد درباره بازاریابی بسیار صدق می کند؛ حال ابزار combin scheduler به شما در راستای برنامه ریزی بازاریابی کمک زیادی می کند. به طور مثال شما با استفاده از این برنامه می توانید محتوای خود را برنامه ریزی کنید و سپس محتوا، از طریق پلتفرم combin scheduler در پیج شما نیز منتشر شوند. این قابلیت می تواند برای مارکت هایی که در واقع نمی توانند زمان کافی را برای هر پیجی بگذارند، فوق العاده باشد. 

همچنین یکی از دیگر قابلیت های پلتفرم combin scheduler، ایجاد فید های زیبا در صفحه شما است. دقت داشته باشید که شما می توانید برای محتوای برنامه ریزی شده خود در combin scheduler، از قابلیت های مختلفی استفاده کنید. به طور مثال می توانید هشتگ های پربازدید در زمینه فعالیت خود را به دست بیاورید و سپس از آن ها در پست های خود نیز استفاده کنید. حتی می توانید در زمان انتشار پست موقعیت مکانی را انتخاب کنید تا برچسب آن درج شود.

 

بخش های مختلف ابزار combin scheduler

 

در بخش قبلی به طور کامل دانستید که ابزار combin scheduler چه کارکرد کلی را دارد؛ همچنین دانستید که این ابزار برای بازاریاب ها بسیار می تواند کارکرد خوبی را داشته باشد. اما حال وقت آن رسیده است که نگاهی را به بخش های مختلف combin scheduler و آموزش استفاده از آن داشته باشیم. به طور کلی زمانی که شما به وب سایت combin scheduler مراجعه می کنید، با صفحه اصلی این ابزار مواجه می شوید.

حال در همان صفحه اصلی، تعدادی گزینه در بالای صفحه وجود دارند که شما اصل فعالیت را با آن ها انجام می دهید. هر کدام از این گزینه ها در ابزار combin scheduler کارکرد خاص خود را دارند؛ در ادامه همراه ما باشید تا تمامی این بخش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

Products

 

اولین گزینه ای که در بالای صفحه وجود دارد، اصلی ترین گزینه است. در واقع گزینه Products به معنای محصول و خدمات می باشد. وقتی بر روی این گزینه کلیک کنید، تمامی خدماتی که توسط ابزار combin scheduler ارائه داده می شود را می بینید. به طور مثال در بخش Products توضیح داده شده که می توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار منتشر شوند.

همچنین در بخش دیگری از Products، توضیح داده شده که می توانید از کسانی که شما را آنفالو کرده اند هم مطلع شوید. 

 

Pricing

 

هر ابزاری که این روز ها به کاربران اینستاگرام خدمات می دهد، هزینه ای را در قبال خدمات خود نیز دریافت می کند. این مورد درباره ابزار combin scheduler صدق می کند. شما می توانید بر روی گزینه Pricing در بالای صفحه کلیک کنید تا از پنل های فروش این وب سایت نیز مطلع شوید. اولین موردی که لازم است در این باره بدانید، این است که شما امکان استفاده از تمامی خدمات این ابزار را به صورت رایگان برای مدتی دارید.

در مقابل پس از این که مدتی رایگان خدمات ابزار را بررسی کردید، می توانید دو پنل را خریداری کنید. پنل اول 15 دلار برای اشخاص حقیقی و پنل دوم 30 دلار برای پیج های تجاری است.

 

Company

 

سومین گزینه که در بالای صفحه ابزار combin scheduler وجود دارد، گزینه Company است. زمانی که بر روی این گزینه کلیک کنید، گزینه های دیگری نیز به شما نمایش داده می شوند. در این بخش می توانید توضیحاتی درباره این شرکت را مطالعه کنید. همچنین پس از آن می توانید مقالاتی را در زمینه بازاریابی اینستاگرام نیز مشاهده کنید. دقت داشته باشید که حتی رویداد هایی که توسط این کمپانی برگذار می شود در این بخش اطلاع داده می شوند. همچنین می توانید در بخش Company، از نقشه راه این کمپانی هم مطلع باشید.

 

Help

 

این بخش از ابزار combin scheduler همان طور که از نامش هم پیدا است، مناسب برای کمک به شما می باشد. در واقع با استفاده از بخش combin scheduler می توانید پروسه ورود و خروج از حساب کاربری خود را انجام دهید؛ همچنین می توانید با بخش پشتیبانی هم ارتباط داشته باشید.

combin schedulerچرا باید از ابزار مدیریت پیج استفاده کنیم؟

بعد از بوجود آمدن اینستاگرام و محبوب شدن آن در بین کاربران ، یکسری نیاز ها برای استفاده کنندگان و ادمین اینستاگرام بوجود آمد که این نیاز ها را برخی شرکت ها بررسی کرده و آنها را در اختیار کاربران قرار دادند. در این بین ابزار هایی نیز بوجود آمدند مانند ربات اینستاگرام و ابزار های مدیریت پیج و تولید محتوا در اینستاگرام و ... . این ابزار ها برای راحت تر شدن کار ادمین ها و صاحبان کسب و کار در اینستاگرام خلق شدند و. مزیت استفاده از ابزار های مدیریت پیج این است که می توانید پست های خود را زمانبندی کنید تا در ساعت های مورد نظر پست ها منتشر شوند.

سخن نهایی درباره ابزار combin scheduler

 

سعی کنید سمت ابزار هایی از اینستاگرام بروید که در واقع از امنیت بالایی برخوردار باشند. به طور کلی ابزار combin scheduler بسیار ثابت شده است و توانسته در سال های اخیر اعتماد زیادی را به دست آورد. امیدواریم که این ابزار برای شما کارآمد باشد.

معرفی بهترین 5 ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام در 2022

۴ بازديد

امروز قصد داریم تا در وب سایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ به معرفی تعدادی ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام بپردازیم. این روز ها همه در اینستاگرام خواستار پیشرفت هستند؛ اما کمتر کسی را می بینیم که راه و روش صحیح این مسیر را بلد باشد. اکثر کاربران تمایل دارند تا با روش های عجیب و غریب و با استفاده از ترفند های خاص در اینستاگرام به موفقیت برسند؛ اما بی خبر از آن هستند که اینستاگرام به خودی خود، ابزار های پیشرفت را برای آن ها هموار کرده است.

به طور کلی امروزه پیج های مختلفی با اهداف متفاوت در اینستاگرام وجود دارند؛ یک پیج می خواهد در زمینه فروش اینترنتی فعالیت داشته باشد و کاربر دیگری می خواهد تا به عنوان بلاگر و یا واینر فعالیت خود را آغاز کند. طبیعتا هر کدام از این دسته کاربران اهدافی را برای خود دارند. حتی لازم است بگوییم که بسیاری از آن ها، از مسیر درست هم مطلع هستند.

اما زمانی کاربر به اوج موفقیت خود می رسد که بتواند از مهم ترین ابزار های اینستاگرام، به بهترین شکل ممکن استفاده کند. به طور مثال، قابلیت تگ خرید در دسترس تمام پیج های تجاری وجود دارد، اما آیا همه می دانند که استفاده از آن چگونه است؟ یکی دیگر از همین قابلیت ها، هشتگ ها می باشند. شما زمانی می توانید بهترین استفاده را از هشتگ ها داشته باشید که به نوعی، دسترسی به چند ابزار آنالیز هشتگ داشته باشید. در ادامه این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام

اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام

قطعا شما هم در این مقاله به دنبال تعدادی ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام هستید؛ ما هم دقیقا هدف بر معرفی این دسته از ابزار ها داریم ولی قبل از آن، بهتر است از اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام مطلع شویم. تمام کاربران اینستاگرام این روز ها سعی می کنند تا با خرید خدمات اینستاگرام مانند ربات اینستاگرام برای پیج خود، به موفقیت برسند. این اصلا ترفند بدی نیست و در روند فعالیت می تواند به تمام کاربران و کسانی که کار ادمین اینستاگرام به عهده دارند کمک کند. اما آیا قبل از این دسته از اقدامات، استفاده صحیح را از هشتگ ها داشته اید؟ به طور کلی هشتگ ها بهترین ابزار برای افزایش ویو و بهینه سازی آمار پست های اینستاگرام هستند.می توانید برای یافتن بهترین هشتگ ها از مقاله ابزار های هشتگ گذاری اینستاگرام کمک بگیرید

هشتگ ها چنان ابزار کاربردی هستند که شما می توانید آن ها را در دیگر شبکه های اجتماعی هم مشاهده کنید. از هشتگ ها، به عنوان یک ابزار اختصاصی برای بازاریابی نیز استفاده می شود. بسیاری از کسب و کار های حال حاضر درون اینستاگرام، دارای هشتگ اختصاصی می باشند. این دسته از کسب و کار ها در کنار هشتگ اختصاصی خود، چنانچه از هشتگ های پربازدید اینستاگرام استفاده نکنند، به نوعی بازنده هستند. 

هشتگ ها به دلیل ساختار ساده ای که دارند، خیلی مورد توجه افراد مبتدی قرار نمی گیرند؛ اما کاربرانی که سابقه فعالیت حرفه ای را در اینستاگرام دارند، می دانند که هشتگ ها می توانند چه تاثیر مثبتی را بر روی محتوا بگذارند. اما آیا همین قدر که یک هشتگ پربازدید را در زیر محتوای خود درج کنیم کافی است؟ طبیعتا که این طور نیست. شما نیاز به آشنایی با تعدادی ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام دارید. در ادامه به معرفی بهترین این ابزار ها می پردازیم.

 

5 ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام که می توانند شما را به هدف برسانند

 

در بخش قبلی به طور کامل از اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام آگاه شدید؛ حال در همین اول کار لازم است بدانید که هر هشتگ، نیاز به آنالیز دارد. در واقع شما می توانید خیلی سریع به کادر جستجو هشتگ در اینستاگرام مراجعه و هشتگ مورد نظر خود را سرچ کنید. بلافاصله هشتگ مورد نظر به همراه هشتگ های مشابه خود، نمایش داده می شود؛ حتی در کنار تمامی هشتگ ها، تعداد بازدید هم نشان داده می شود. اما سوال این جا است که آیا، همین میزان اطلاعات کافی می باشد؟ برای یک کاربر حرفه ای طبیعتا پاسخ خیر است.

یک هشتگ را در نظر بگیرید که دارای تعداد سرچ بالایی بوده و تا به الان، ویو زیادی را داشته؛ حال روند این هشتگ در یک هفته گذشته چگونه بوده؟ آیا مانند گذشته خود سرچ بالایی را داشته اند؟ طبیعتا یک هشتگ می تواند آمار منفی را هم داشته باشد و این موضوع را، آنالیز هشتگ اینستاگرام به ما می فهماند. ابزار هایی در این مسیر به وجود آمده اند که می توانند به ما کمک بسیار زیادی را بکنند. در ادامه به معرفی بهترین های آن ها می پردازیم.

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Command

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Command

 

اولین ابزاری که می خواهیم به عنوان ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام به معرفی آن بپردازیم، ابزار Command است. این روز ها ابزار زیادی برای تجزیه و تحلیل بخش های مختلف اینستاگرام به وجود آمده اند؛ اگر قصد شما آنالیز هشتگ اینستاگرام است، بهتر است بدانید که Command می تواند بهترین انتخاب باشد. یکی از مهم ترین مزیت های برنامه Command این است که شما علاوه بر هشتگ، می توانید به طور کلی محتوای خود را آنالیز کنید. دقت داشته باشید که متاسفانه ابزار Command، در حال حاضر فقط برای کاربران IOS در دسترس می باشد.

اگر شما دارای سیستم عامل IOS هستید و می خواهید که ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Command استفاده کنید، باید مبلغ تقریبا 10 دلار را ابتدا به آن ها پرداخت کنید. سپس بعد از خرید حق اشتراک برای استفاده از خدمات Command، باید وارد اپلیکیشن آن شوید و به بخش Post Stats بروید. سپس در بخش Hashtags  می توانید به نوعی آنالیز هشتگ های پست اینستاگرام خود را انجام دهید. شما می توانید که از میزان ویو پست خود بر اساس هشتگ درج شده نیز مطلع شوید.

 

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Sprout Social

 

دیگر ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام که در این بخش می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، ابزار Sprout Social است. اگر جزو دنبال کنندگان ابزار های مدیریت اینستاگرام باشید، قطعا ابزار Sprout Social را می شناسید. به جرات می توان گفت که Sprout Social یکی از بهترین ابزار های مدیریت صفحات اجتماعی است. ابزار Sprout Social قابلیت های مختلفی را برای مدیریت پیج اینستاگرام به شما می دهد؛ اما یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار های آن، قابلیت تجزیه و تحلیل هشتگ ها می باشد.

ابزار Sprout Social می تواند دقت را در هشتگ های شما بالا ببرد؛ چرا که با ریزه کاری های بسیار زیادی آنالیز هشتگ های شما را انجام می دهد. شما پس از این که با استفاده از ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Sprout Social توانستید هشتگ های خود را تجزیه و تحلیل کنید، دو نوع داده به شما ارائه می شود. اطلاعات اول می گوید که پربازدید ترین هشتگ های چه هستند و داده دومی که به شما ارائه می شود، به نرخ تعامل هر هشتگ اشاره دارد. دقت داشته باشید که شما مدتی را می توانید از Sprout Social رایگان استفاده کنید و پس از آن مدت، باید حق اشتراک ارائه دهید.

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Simply Measured

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Simply Measured

 

اگر به دنبال ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام هستید و می خواهید که آن ابزار مختص هشتگ نباشد، ما به شما Simply Measured را پیشنهاد می کنیم. در واقع شما با استفاده از Simply Measured، می توانید هم تجزیه و تحلیل هشتگ های خود را به خوبی انجام دهید و هم به طور کامل پیج خود را آنالیز کنید. دقت داشته باشید این که یک ابزار مختص هشتگ نیست، به این معنا نمی باشد که دقت آنالیز هشتگ پایینی دارد؛ چرا که Simply Measured می تواند هشتگ های شما را با بیشترین دقت آنالیز کند.

Simply Measured در کنار آنالیز هشتگ ها، نرخ درگیری هر هشتگ را هم به شما اطلاع می دهد؛ این گونه می تواند مطلع شوید که چه هشتگی، می تواند نرخ تعامل پیج را افزایش دهد. از قابلیت های جذاب Simply Measured، می توان به ارائه نمودار تجزیه و تحلیل بر اساس بازه های زمانی نیز اشاره کرد.

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Iconosquare

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Iconosquare

 

دیگر ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام که می خواهیم در این بخش به آن اشاره داشته باشیم، ابزار Iconosquare می باشد. ابزار Iconosquare به طور مخصوص برای آنالیز صفحات اینستاگرام نیست ولی می تواند، آنالیز هشتگ ها را به خوبی انجام دهد. این ابزار دو ویژگی بسیار فوق العاده دارد که یکی از آن ها، انتشار خودکار پست های اینستاگرام در کنار تجزیه و تحلیل هشتگ است. همچنین دیگر قابلیت ابزار Iconosquare این است که می توانید پاسخ کامنت های خود را به او بسپارید.

 

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Keyhole

 

آخرین ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، Keyhole است. ابزار Keyhole هم آنالیز هشتگ های اینستاگرام را انجام می دهد و هم ابزاری کاربردی در این زمینه برای کاربران توییتر است. شما با استفاده از Keyhole می توانید هشتگهای ترند شده روز را پیدا و از آن ها در محتوای خود استفاده کنید. این ابزار از اینجا هم در قالب وب سایت و هم در قالب اپلیکیشن خدمات خود را ارئه می دهد.

ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام Keyhole

سخن نهایی درباره ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام

 

هنوز هم کسانی هستند که در اینستاگرام خیلی موضوع هشتگ ها را جدی نمی گیرند؛ حتی کسانی هم که به این موضوع نهایت دقت را دارند، نحوه استفاده درست را نمی دانند. به شما پیشهاد می کنیم که در کنار استفاده از هشتگ، حتما از ابزار آنالیز هشتگ اینستاگرام نیز استفاده کنید. امیدواریم که این بلاگ برای شما مفید بوده باشد.

افزایش فروش به کمک مارکتینگ پلن اینستاگرام 2022

۴ بازديد

در صورتی که شما یک پیج اینستاگرامی دارید ویا قصد خرید ویو استوری اینستاگرام دارید و خواهان توسعه آن هستید احتمالا یکی از بهترین راهکارهایی که پیش روی شما قرار می گیرد داشتن مارکتینگ پلن اینستاگرام است. مارکتینگ پلن (MP) یا همان طرح و استراتژی بازاریابی راهکاری است که کمک می کند کلیه فعالیت های بازرایابی اینستاگرام خود را به شکلی منسجم و با برنامه ریزی پیش ببرید و به این شکل گام های بزرگی در راستای موفقیت بردارید. در این مطلب قصد داریم تا به این بپردازیم که مارکتینگ پلن اینستاگرام چیست و چگونه می توان در بستر این شبکه اجتماعی از آن استفاده کرد. با ما در وبسایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ همراه باشید.

 

مارکتینگ پلن اینستاگرام

 

منظور از مارکتینگ پلن اینستاگرام چیست؟

شاید زمانی که در ابتدای این مطلب عبارت مارکتینگ پلن اینستاگرام را شنیدید این واژه برای شما واژه ای غریبه باشد. به همین علت هم ما تصمیم گرفتیم در این قسمت به توضیح مختصری در مورد مارکتینگ پلن در اینستاگرام یا همان استراتژی و طرح بازاریابی در زمینه این شبکه اجتماعی بپردازیم. 

همانطور که میدانید این روزها اینستاگرام یک پلتفرم محبوب برای کسب و کارها به شمار می آید و بسیاری از کسب و کارها در این شبکه اجتماعی کار خود را شروع و یا کار فعلی خود را توسعه داده اند. یکی از مهمترین موضوعاتی که برای موفقیت در این فضا مطرح می شود را می توان نحوه بازاریابی برای محصولات و یا خدمات به شمار آورد. اما آیا می توان بدون هیچ گونه طرح و برنامه از پیش تعیین شده برای بازاریابی پیجمان اقدام کرد؟ قطعا که نه! البته شدن که حتما می شود اما مشکل اینجاست که نمی توانیم بازدهی خوبی از این بازاریابی انتظار داشته باشیم. 

پس برای این که بتوانیم تبلیغات خوبی انجام داده و بازاریابی محصولات مان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم نیاز به یک برنامه ریزی و استراتژی معین داریم که به آن مارکتینگ پلن اینستاگرام گفته می شود.

 

مارکتینگ پلن چیست؟

مارکتینگ پلن را می توان داشتن برنامه ریزی و یک طرح جامع و کامل به شمار آورد که در آن یک برنامه ریزی کامل در زمینه بودجه ای که در اختیار داریم و همچنین فعالیت هایی که قرار است انجام شود صورت گرفته و کمک می کنند تا بیزینس ما به همه هدف های خود اعم از میان مدتی، بلند مدتی و همچنین کوتاه مدتی برسد. 

این مارکتینگ پلن می تواند همانند یک سند و مدرک تجاری باشد که در برگیرنده کلیه موارد و سیاست های موجود برای پیاده سازی مارکتینگ یا همان بازاریابی ما باشد. در این سند همه هدف هایی که برای کسب و کارمان مشخص شده اند را ذکر کرده و زمان یا شاید بهتر باشد بگوییم بازه زمانی مورد نیاز برای رسیدن به آنها را هم بیان خواهیم کرد. به کمک مارکتینگ پلن شما می توانید یک برنامه ریزی بسیار خوب برای فروش محصولات و یا ارائه خدمات خود داشته باشید و به خوبی برای آن کار زمان مشخص کنید. 

موردی که در مارکتینگ پلن به شدت مهم و قابل توجه است این است که هدف هایی که ما برای این استراتژی تعیین می کنیم می بایست تا حد امکان ملموس و قابل درک بوده و بتوان به راحتی رسیدن به آنها را به نوعی اندازه گیری کرد. همچنین کلیه افراد حاضر در کسب و کار ما که سهمی در آن دارند مانند سهامداران و هیئت مدیره و ... می بایست روی این اهداف و استراتژی ها متفق القول باشند تا در نهایت بهترین نتیجه ممکن و بالاترین بازدهی به دست بیاید.

 

چگونه از مارکتینگ پلن در اینستاگرام استفاده می کنیم؟

برای این که بتوانید کسب و کار و بیزینسی که در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کرده اید را به شکلی هدفمند و با برنامه پیش ببرید قطعا به مارکتینگ پلن اینستاگرام نیاز پیدا می کنید. شما می بایست از همان ابتدا انواع مختلف هدف های خود برای این کسب و کار را مشخص کنید و ببینید برای هر دوره زمانی  چه برنامه و پلنی دارید. 

این که در طی یک دوره کوتاه مدت مثلا 3 ماهه چه انتظاراتی از خودتان دارید و قرار است چه کارهایی برای بیزینس تان انجام دهید تا تعیین هدف هایی که برای بازه های زمانی میان مدتی مانند 6 ماهه تا 1 ساله دارید و سپس مشخص کردن اهداف بلند مدتی که عموما هدف هایی برای یک تا چند سال آینده هستند. همه اینها کاملا در اختیار شما بوده و شما هستید که با شناختی که از خود و کسب و کارتان دارید می توانید بهترین این هدف ها را مشخص کرده به آنها مشغول شوید. 

پس اگر به دنبال موفقیت در کسب و کارتان در فضای مجازی و علی الخصوص اینستاگرام هستید پیشنهاد ما این است که حتما برای طراحی مارکتینگ پلن اینستاگرام کسب و کار خود اقدام کنید. برای این کار شما هم می توانید خودتان دست به کار شده و یک استراتژی حرفه ای و خوب طراحی کنید و هم می توانید از حرفه ای ها و باتجربه های این کار کمک و یا مشاوره بگیرید.ابزارهایی نیز در این راستا موجود می باشند که می توانید از آنها از مقاله ابزار های مارکتینگ اینستاگرام با خبر شده و استفاده کنید. به هرحال امر مهم این است که شما بتوانید استراتژی بازاریابی تان را به بهترین شکل ممکن تدوین و طراحی کرده و سپس برای پیاده سازی آن تلاش خود را انجام دهید.

مارکتینگ پلن اینستاگرام

مارکتینگ پلن در اینستاگرام چگونه می تواند کمک کننده باشد؟

در مارکتینگ پلن اینستاگرام ما 3 هدف خیلی مهم را دنبال می کنیم که آنها را می توان به شرح زیر بیان نمود:

1. بالا بردن سطح آگاهی ها از برند و کسب و کاری که داریم. بهتر است حتما در استراتژی بازاریابی مان قسمتی را به برندسازی اختصاص دهیم.

2. سعی در افزایش سطح کیفی فروش ها و بالاتر بردن آنها و در نتیجه جذب تعداد مشتری بیشتر.

3. بهتر است به درک خوبی از کسب و کار خود برسیم و آن را با همه نقاط و زوایا به خوبی شناسایی کنیم تا بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

 

نتیجه گیری درباره مارکتینگ پلن اینستاگرام

برای هر کاری داشتن برنامه ریزی و استراتژی مناسب و حرفه ای سبب برداشتن گام هایی محکم و موثر برای رسیدن به موفقیت می شود و این دقیقا همان دلیلی است که حتما می بایست از یک مارکتینگ پلن اینستاگرام قوی و حرفه ای بهره ببریم. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از این لینک به آنها دست پیدا کنید. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید سپاسگزاریم. 

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ در 1401

۵ بازديد

امروزه یکی از راه های برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام تبلیغات است یعنی اگر پیج شما بازدهی بسیار کمی دارد سعی کنید به بهترین پیج های اینستاگرام تبلیغ بدهید این کار باعث می شود تا کاربران اینستاگرام از فعالیت شما باخبر شوند و در صورتی که فعالیت شما به گونه ای باشد که نظر کاربران اینستاگرام  را جلب کند مطمئنا بازدهی پیج شما افزایش پیدا میکند.

 اما سوال اینجاست که چه پیج هایی برای تبلیغات مناسب است اگر شما تبلیغات خود را به بهترین پیج بدهید مسلما تعداد فالوور و نرخ تعامل پیج شما افزایش پیدا میکند اما میخواهید بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را شناسایی کنید این وبلاگ را از وبسایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ تا پایان همراهی کنید.

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات

چطور در پیج های اینستاگرامی تبلیغ کنیم؟

اگر می خواهید بازدهی پیج های شما بالا برود به دنبال پیج رایگان نباشید چون پیج های رایگان هیچ بازهی ندارند چون بیشتر فالوور های آنها فیک است و این هیچ تاثیری در رشد پیج های شما ندارد.

 اما اگر میخواهید پیج شما به وسیله تبلیغات رشد کند باید پیج های  پربازدید هم حوزه خود را شناسایی کنید سپس پیج مورد نظر را تحلیل و بررسی کنید؛ اگر بازدهی آن پیج بیشتر از شما بود و تمام شرایط های تبلیغات را داشت میتوانید به آن پیج تبلیغات بدهید.

 اما بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ پس با ما همراه باشید.

 

چه پیج هایی برای تبلیغات مناسب است؟

در حال حاضر شما نمیتوانید به هر پیجی تبلیغات بدهید و اگر به این شرایطی که ما در این بخش به شما میگوییم توجه نکنید مطمئنا پول خود را بدون هدف از دست داده اید و اگر پیجی تمام این شرایط را داشت و قیمت بسیار خوبی هم برای هر تبلیغات گفت میتوانید تبلیغات خود را داخل آن پیج قرار بدهید.

 

پیج دارای فالوور واقعی

پیجی که شما در آن تبلیغات میدهید باید تمام فالوور های آن واقعی باشد و اگر از فالوور فیک استفاده کرده است باز هم برای تبلیغات مناسب نیست چون داشتن فالوور فیک نرخ تعامل پیج را پایین میآورد و برای تبلیغات مناسب نیست.

 

پیج با بازدهی بالا

بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ پیجی است که بازدهی بالایی داشته باشد به عنوان مثال اگر شما پیجی را برای تبلیغات انتخاب می کنید که تعداد فالوور واقعی بسیار زیادی دارد اما فالوور های این پیج تعامل بسیار زیادی با هم ندارد این پیج برای تبلیغات مناسب نیست چون زمانی تبلیغات موثر است که فالوور های آن پیج تعامل بسیار زیادی با پیج مورد نظر داشته باشد.

پیج دانستنی روز برای تبلیغات در اینستاگرام

پیجی با قیمت مناسب

قیمت در تبلیغات بسیار تاثیر دارد اگر پیجی تمام شرایط بالا را داشت اما قیمت بسیار بالایی گفت شما نباید این قیمت را پرداخت کنید چون هر تبلیغاتی یک نرخ قیمتی دارد و اگر پیجی بالاتر از این نرخ قیمتی به شما قیمت داد نباید تبلیغات خود را به آن پیج بدهید.

 پیج های رایگان اینستاگرام برای تبلیغ به هیچ وجه برای تبلیغات توصیه نمیشود چون آن پیج هایی که رایگان به شما خدمات میدهند مطمئنا یک مشکلی در کارشان وجود دارد که رایگان به شما خدمات ارائه میدهند.

 

پیجی با فعالیت مداوم در پیج

سعی کنید پیجی را که برای تبلیغات انتخاب میکنید در اینستاگرام فعالیت مداوم داشته باشد و پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک میگذارد به اکسپلور برود. اگر شما تبلیغات را میخواهید به صورت پست به اشتراک بگذارید باید حتما به این مسئله دقت کنید. پیج هایی که دارای ادمین اینستاگرام باشند معمولا به طور مداوم عالیت می کندد.

 اما اگر تبلیغات شما به صورت استوری است باید نمونه کار ها آن پیج را ببینید چون نحوه تبلیغ گذاشتن پیج بسیار مهم است و اگر تبلیغاتی که به صورت استوری به اشتراک گذاشته میشود با کیفیت باشد مطمئنا بازدهی بالایی خواهد داشت.

 

ارتباط پیج تبلیغ کننده با حوزه کاری شما

در حال حاضر سعی کنید تبلیغات خود را به پیجی واگذار کنید که با حوزه کاری شما مرتبط باشد به عنوان مثال اگر حوزه کاری شما فروش لباس است سعی کنید تبلیغات خود را به یک پیج پربازدید لباس فروشی واگذار کنید تا مخاطبینی که به وسیله تبلیغات پیج شما را فالو کردند برای پیج شما موثر باشند و این باعث فروش بیشتر در اینستاگرام میشود.

اما شما میتوانید با یک راه ساده و مراجعه به وبسایت نمادین تبلیغات خود را با بهترین قیمت و بازدهی بالا  در اینستاگرام به اشتراک بگذارید اگر میخواهید بیشتر با وبسایت نمادین آشنا شوید این وبلاگ را تا پایان همراهی کنید.

 

لیست بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

 

در این بخش میخواهیم بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را به شما معرفی کنیم که اگر میخواهید تبلیغات بروید به این پیج ها سربزنید.

 

پیج  danestani_rooz

این پیج یکی از بهترین پیج ها برای تبلیغات است اگر حوزه کاری شما مربوط به سرگرمی و دانستی بود این پیج برای تبلیغات بسیار مناسب است در نظر داشته باشید این پیج به طور مداوم در اینستاگرام فعالیت میکند و تمام پست ها و استوری هایی که به اشتراک میگذارد جذاب است و این پیج بازدهی بالایی دارد.

تعداد فالوور این پیج حدود 6.1 میلیون فالوور است و تعداد بازدید های استوری آن حدود 200 تا 500 کا است پس اگر قصد تبلیغات در حوزه سرگرمی و دانستی دارید این پیج یکی از بهترین پیج ها اینستاگرام برای تبلیغ است.

negin_abedzade برای تبلیغات

پیج negin_abedzade

پیج نگین عابدزاده یکی دیگر از پیج های مناسب برای تبلیغات است این پیج حدود 2 میلیون فالوور دارد و بازدهی پیج نگین عابدزاده بسیار بالا است و تبلیغاتی که در پیج خود میگذارد بسیار جذاب و با کیفیت است.

 چون سناریو تبلیغات را خودش مینویسد و این بلاگر بسیار در نزد زنان  معروف است و اگر حوزه کاری شما خدمات به زنان است سعی کنید تبلیغات خود را به نگین عابدزاده بدهید.

 

پیج  hassan_reyvandi

پیج حسن ریوندی را همه ایرانیان میشناسند این پیج یکی از معروف ترین پیج ها در اینستاگرام است حسن ریوندی که طنز پرداز و استندآپ کمدی بسیار معروفی است حدود 18 میلیون فالوور دارد.

 البته ناگفته نماند که حدود 30 درصد از فالوور های این پیج فیک هستند و تمام تبلیغات خود را به صورت استوری به اشتراک میگذارد و قیمتی که برای تبلیغات هر پیج در نظر میگیرد 20 میلیون تومان است که اگر کسی مشکل مالی ندارد این قیمت برای تبلیغات در پیج حسن ریوندی بسیار مناسب است.

 

پیج picoplay

این پیج در زمینه اطلاعات عمومی، حقایق، توسعه فردی و انگیزشی فعالیت می کند و یکی از قدیمی ترین پیج های اینستاگرام است که حدود 2.3 میلیون نفر فالوور دارد و بازدهی استوری های این پیج بسیار بالاتر از پست های این پیج است و مسلما قیمت تبلیغات در استوری بسیار بالاتر از تبلیغات در پست است بازدهی استوری های این پیج حدود 200 کا است پس اگر پیج شما تازه تاسیس است این پیج برای تبلیغات بسیار عالی است.

 

پیج Mohamadaminkarimpor

این روزها پیج‌های سرگرم‌کننده و طنز، اینگیجمنت بالایی نسبت به سایر پیج‌ها داشته‌اند و حجم زیادی از فضای اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند. پیج محمد کریم پور که در حوزه سرگرمی و طنز اصطلاحا واینر اینستاگرام، تولید محتوا هایی را آماده میکند که توانسته تعداد فالوور بسیار زیادی را کسب کنند.

 اگر شما تبلیغات خود را به پیج های طنز و سرگرمی بدهید مطمئنا بازدهی بسیار زیادی دارد چون کاربران اینستاگرام پیج طنز و سرگرمی را بیشتر دنبال می کنند.

 

پیج serna_amini

این پیج یکی از بهترین پیج های اینستاگرام محسوب می شود؛ بلاگر سرنا امینی با کلیپ های طنزی که برای مردم تولید میکند توانسته معروفیت بسیار زیادی را در بین مردم پیدا بکند.

 پیج سرنا امینی حدود 8 میلیون فالوور دارد که تعداد اندکی از فالوور های این پیج فیک هستند و بقیه فالوور های این پیج واقعی هستند و تعامل بسیار زیادی در این پیج می کنند.

اگر قصد دارید تا تبلیغات در پیج بلاگر های اینستاگرام کنید می توانید پیج سرنا امینی را انتخاب کنید.

اگر پیج شما تازه کار است حتما به این پیج مراجعه کنید و تبلیغات خود را به این پیج بدهید در ضمن سرنا امینی فقط تبلیغات خود را در استوری قرار میدهد و برای هر تبلیغات قیمت مناسبی را از پیج های تازه کار دریافت می کند.

پیج فیتو لوژی

  Fitology_group

اگر پیج شما در حوزه خبری، ورزشی یا دانستنی است و میخواهید تعداد فالوور بسیار زیادی را کسب کنید دادن تبلیغات در این پیج بسیار مفید و موثر است چون پیج  Fitology_group محتوای ورزشی میگذارد و تعداد فالوور بسیار زیادی را هم دارد پس اگر میخواهید پیشرفت بسیار زیادی داشته باشید حتما تبلیغات خود را در این پیج بگذارید.

 

هر آنچه که در مورد بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ دانسته اید!

امروز شما به خوبی در این وبلاگ با بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ آشنا شده اید و همچنین دانسته اید که باید به چه پیج هایی تبلیغات بدهید.اطلاعات بیشتری در رابطه با برترین پیج ها برای تبلیغات در اینستاگرام را از اینجا بخوانید. اگر وبلاگ امروز ما را پسندید وبسایت تبلیغات در اینستاگرام نمادین را در شبکه های مجازی دنبال کنید

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم. 

ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule و قابلیت زمانبندی پست اینستاگرام

۳ بازديد

آیا شما هم در دسته افرادی هستید که هیچ وقت نظم و برنامه درستی ندارند و از زمان بندی و سازماندهی و ... همیشه گریزان و فراری اند؟ یا نه در دسته افرادی هستید که همیشه و برای هر کاری با برنامه ریزی قبلی عمل می کنید و بی نظمی جایی در زندگی تان ندارد؟ در هر یک از این دسته ها که قرار داشته باشید داشتن ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule برای مدیریت پیجتان در اینستاگرام ضروری می باشد. 

دسته اول برای الزام به برنامه ریزی و مرتب بودن و دسته دوم برای اعتیادی که به برنامه ریزی شده بودن همه چیز دارند. حتما می دانید که ابزارهای مختلفی وجود دارند که به کمک آنها شما می توانید پیج اینستاگرامتان را مدیریت کنید. این ابزارها می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. مثلا ابزارهای آنالیزی باشند یا ابزارهای سازماندهی و برنامه ریزی باشند و یا حتی ابزارهای تولید محتوا ویرایش آن. ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule همانطور که از نامش هم کاملا مشخص است در دسته ابزارهایی قرار می گیرد که به منظور برنامه ریزی مورد استفاده قرار می گیرند. 

اگر شما هم به دنبال یک ابزار مدیریت هوشمند اینستاگرام هستید تا به کمک آن بتواند پیجتان را سازماندهی و مدیریت کنید و همه چیز را طبق برنامه ریزی پیش ببرید در ادامه با ما در وب سایت تبلیغات در اینستاگرام نمادین همراه باشید تا ابزار CoSchedule را بیشتر بشناسید.

ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule

 چرا باید از ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule استفاده کنیم؟

این روزها بسیاری از کسب و کارها مدرنیزه شده و دیگر مانند قبل و به صورت سنتی کار نمی کنند. حضور اینترنت و شبکه های اجتماعی مختلف توانست انقلابی در بیزینس ها ایجاد کرده و آنها را به سوی آنلاین شدن بکشاند. به همین دلیل هم بسیاری از بیزینس ها وارد فضای شبکه های اجتماعی شدند و به موازات کسب و کار سنتی و حضوری خودشان کار را به صورت آنلاین هم عرضه کردند و توانستند به خوبی در این فضا هم موفق شوند.

در فضای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام برای این که موفق شوید به عامل های متعددی نیاز دارید. یکی از عامل هایی که راه را به سوی موفقیت هموار می کند استفاده از ابزار مدیریت پیج اینستاگرام است. این ابزارها بسیار متنوع هستند و هر کدام بسته به توانایی ها و قابلیت هایی که دارند کارهای خاصی را انجام می دهند. برخی از این ابزارها تک بعدی بوده و تنها به منظور پیشبرد یک هدف مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا فقط برای سازماندهی پیج های اینستاگرامی طراحی شده اند مانند ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule

یا برخی دیگر تنها به منظور تحلیل و آنالیز پیج های اینستاگرامی و ارائه گزارش طراحی شده اند. اما برخی از این ابزارها هم هستند که چند منظوره بوده و امکان انجام چند کار مختلف را در اختیار دارند و هم می توانند یک ابزار برنامه ریزی باشند هم یک ابزار تحلیلی و گزارش دهنده. 

ابزاری که در این مقاله قصد معرفی و بررسی آن را داریم یک ابزار تک بعدی است و تنها به منظور برنامه ریزی برای یک پیج اینستاگرام و سازماندهی به آن مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule شما می توانید یک برنامه ریزی کامل و جامع داشته و از هیچ یک از کارهایتان عقب نمانید.

 

آشنایی با ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule

اگر تا بحال در این موقعیت قرار نگرفته اید که محتوایی تولید کرده و قصد انتشار آن را داشته اید اما به هر دلیلی نتوانسته اید پس خیلی خوش شانس بوده اید. بعضی اوقات پیش می آید که برای تولید یک محتوا کلی زمان می گذاریم و آن را آماده می کنیم اما وقتی میخواهیم آن را در بهترین زمان ممکن با فالوورها به اشتراک بگذاریم یا اینترنت قطع می شود، یا ما در جایی حضور داریم که اینترنت وجود ندارد و یا اصلا زمان از دستمان رفته و فراموش می کنیم که این پست می بایست راس این ساعت مشخص در صفحه مان آپلود شود.

 اما نگران نباشید. با کمک ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule  دیگر این مشکل برایتان پیش نمی آید. این ابزار یک افزونه برای وردپرس است که شما می توانید به کمک آن به مدیریت اکانت های شبکه های اجتماعی تان بپردازید. CoSchedule یک ابزار یا همان نرم افزار مدیریت اینستاگرام است که به کمک آن میتوانید خیلی راحت برنامه هایتان را زمانبندی کرده و هر چیزی را راس ساعت معین خودش انجام دهید.

به کمک این ابزار می توانید حتی برنامه های بازاریابی تان را هم تحت کنترل داشته و علاوه بر مدیریت آنها را به صورت زمانبندی شده و برنامه ریزی شده در اختیار داشته باشید. این نرم افزار برای هر نوع پیج اینستاگرامی میتواند بسیار کاربردی باشد. چه یک پیج اینفلوئنسری و یا بلاگری باشید و چه یک پیج بیزینسی هیچ تفاوتی نمی کند، به هرحال شما می توانید از خدمات، امکانات و قابلیت هایی که ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule استفاده کنید و پیجتان را به خوبی مدیریت کنید.

خوب است بدانید که این ابزار در دسته ابزارهای پولی مدیریت اینستاگرام قرار می گیرد و برای استفاده از آن می بایست حتما هزینه های لازم را پرداخت کنید.

 

 قابلیت های ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule  

ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule را می توان یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر در زمینه برنامه ریزی و سازماندهی شبکه های اجتماعی به شمار آورد.  

هر پیجی با هر تعداد فالوور و هر نوع کاربری می تواند از این ابزار مدیریتی استفاده کرده و از مزیت ها و قابلیت های آن بهره مند شود. فرق نمی کند که شما اینفلوئنسر باشید و از CoSchedule برای سازماندهی بلاگ خود و پست هایی که منتشر می کنید استفاده کنید یا یک کسب و کار بزرگ و برند شناخته شده باشید و بخواهید فعالیت های مارکتینگ خود را به صورت پیوسته به کمک این ابزار تحت کنترل داشته باشید و برای آن برنامه ریزی کنید؛ 

به هرحال ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule در اختیار شماست تا کلیه نیازهایتان به برنامه ریزی و سازماندهی را رفع کند و به شما کمک کند تا پیج خود را به بهترین نحو ممکن اداره کنید. برای شروع به کار تنها کافیست هزینه آن که از 60 دلار به صورت ماهانه آغاز می شود را پرداخت کرده و از امکانات این ابزار استفاده کنید.

در ادامه با برخی از قابلیت های ابزار CoSchedule آشنا می شوید:

 

1. CoSchedule این امکان را برای شما فراهم می آورد که کلیه پروژه هایتان را به شکلی مجزا مدیریت کرده و آنها را تحت کنترل داشته باشید.

 

2. این ابزار قابلیت این را دارد که شبکه های اجتماعی شما را به شکل زمانبندی شده تحت مدیریت خود قرار دهد.

 

3. این ابزار یک تقویم محتوایی در اختیار شما قرار می دهد که به صورت یکپارچه با پیج اینستاگرام شما عمل می کند. حتی این تقویم کاملا با پروژه های مارکتینگ و ارتقا سطح رسانه های اجتماعی شما هم هماهنگ عمل کرده و به شما امکان ارائه  بهترین عملکرد را می دهد.

ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule

سایر قابلیت های ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule به چه شکل هستند؟

علاوه بر مواردی که در بالا راجع به آنها صحبت کردیم ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule از قابلیت ها و امکانات دیگری هم بهره مند است که در ادامه قصد داریم تا به آنها بپردازیم. 

همانطور که در بخش قبلی گفتیم ابزار CoSchedule یک تقویم محتوایی فوق العاده در اختیار کاربر خود قرار می دهد. شما میتوانید کلیه محتواهایی که دارید را وارد این تقویم محتوایی کرده و هر نوشته و نکته ای که به ذهنتان می رسد را به آن اضافه کنید. کلیه توضیحاتی که به آن نیاز دارید حال میخواهد در زمان تولید محتوا باشد یا نکته های مربوط به زمان به اشتراک گذاشتن آن و ... همه و همه را وارد این تقویم کنید. 

خوب است بدانید شما حتی می توانید به کمک این ابزار برای کارهایتان آلارم یا همان زنگ هشدار هم تعیین کنید، آن هم هشدارهایی در چندین و چند مرحله. به این شکل CoSchedule به شما کمک می کند به هیچ عنوان از هیچ کاری عقب نمانید و کاملا برنامه ریزی شده و به صورتی سازماندهی شده عمل کنید. 

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این ابزار را میتوان سهولت در استفاده و داشتن یک واسط کاربری راحت و کاربر پسند عنوان کرد. شما به عنوان کاربر به احتمال بسیار بالایی این ابزار و شمای ظاهری آن را دوست خواهید داشت و می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. خوب است بدانید که CoSchedule علاوه بر اینستاگرام برای محتوای وب سایت ها و مدیریت آنها هم به کار می رود. 

به کمک CoSchedule سئو کارها می توانند به خوبی سئو را پیاده سازی کرده و به این شکل سبب بالا رفتن رنک وب سایت مورد نظر در موتورهای جستجویی مانند گوگل شوند. این ابزار حتی عبارت های کاربردی برای جذب کاربران را هم به شما پیشنهاد میدهد.

 

نتیجه گیری درباره ابزار مدیریت CoSchedule 

معمولا پیج های بزرگ و با تعداد کاربر بالا برای مدیریت و اداره هرچه بهتر پیج خود از ابزارهایی که به همین منظور هستند استفاده می کنند.این ابزارها بسیار متنوع بوده و رنج گسترده ای از پلتفرم ها و نرم افزارها را در بر میگیرند.این ابزار را این لینک می توانید مشاهده و استفاده کتنید. ابزار مدیریت اینستاگرام CoSchedule یکی از این ابزارهای مدیریتی است که بیشتر به منظور برنامه ریزی و همچنین سازماندهی کردن پیج های اینستاگرام  و سایر شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می توانید به وبسایت فالوور تاپمراجعه کنید. از اینکه تا پایان ما را همراهی کردید ممنونیم. 

آموزش فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام برای پست و استوری

۴ بازديد

آیا تا به حال به استفاده حرفه ای و هدفمند از قابلیت نوتیفیکیشن اینستاگرام فکر کرده اید؟ به طور کلی برخی از قابلیت های اینستاگرام به قدری کاربردی هستند که تمامی کاربران این شبکه اجتماعی حتی برا یک بار هم که شده است، نیازمند استفاده از آن می شوند. حال قابلیت نوتیفیکیشن هم دقیقا جزو همین قابلیت های اینستاگرام است.

 این قابلیت اینستاگرام در بخش های مختلف برنامه برای شما کارآمد است. به طور مثال از آن می توانید برای فعال کردن اعلان پست و استوری و حتی غیر فعال کردن اعلان دایرکت ها استفاده کنید. اما این کار چگونه میسر می شود؟ در ادامه همراه ما  در وبسایت فالوور تاپ باشید تا استفاده از نوتیفیکیشن اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید. 

نوتیفیکیشن اینستاگرام

چگونه نوتیفیکیشن اینستاگرام را فعال کنیم؟

 

همان طور که در اول مقاله هم به آن اشاره داشتیم، یکی از امکاناتی که قابلیت نوتیفیکیشن اینستاگرام به شما ارائه می دهد فعال سازی نوتیفیکیشن پست و

استوری است. امکان دارد که شما تمایل داشته باشید بلافاصله پس از انتشار یک پست یا استوری از سوی یک پیج، با استفاده از اعلان مطلع شوید.

چنین امکانی را قابلیت نوتیفیکیشن به وجود آورده است. 

 

روش های فعال سازی نوتیفیکیشن اینستاگرام

برای فعال سازی اعلان های اینستاگرام ما به شما دو روش را آموزش می دهیم که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

 

روش اول فعال سازی نوتیفیکیشن اینستاگرام

• ابتدا به پیج اینستاگرام خود مراجعه کنید.

• به پروفایل کاربری بروید که می خواهید  نوتیفیکیشن پست و استوری های او را برای خود فعال کنید.

• دقت داشته باشید که برای استفاده از این روش فعال کردن نوتیفیکشن اینستاگرام باید، از قبل حتما مخاطب را فالو کرده باشید. حال بر روی آیکون فلش در کنار گزینه Followingکلیک کنید.

• منویی به شکل پاپ آپ برای شما باز می شود؛ چنانچه از قبل اعلان پست یا استوری را میوت کرده اید، بر روی گزینه unmute کلیک کنید.

• حال دو گزینه به شما نمایش داده می شود؛ این دو گزینه شامل post  و story هستند.

• در این بخش می توانید اعلان پست و استوری را مدیریت کنید؛ در واقع هم می توان میوت و هم فعال کرد.

 

روش دوم فعال کردن اعلان پست ها

 

در بخش قبلی دانستید که چگونه می توانید با استفاده از نوتیفیکیشن اینستاگرام به نوعی، اعلان های پست و استوری را هم میوت و هم فعال کنید. حال این کار بدون مراجله به پروفایل کاربر هم میسر است. برای فعال سازی نوتیفیکیشن پست پیج مورد نظر مراحل زیر را دنبال کنید.

• برای فعال سازی نوتیفیکیشن پست از طریق صفحه اصلی اینستاگرام، باید با یک پست از پیج کاربر مورد نظر رو به رو شده باشید.

• حال پس از رو به رو شدن با پست، باید بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.

• در این مرحله کافی است تا گزینه unmute را انتخاب کنید.

 

همچنین با مطالعه مقاله زنگوله اینستاگرام می توانید آموزش بیشتری درباره با اعلان های اینستاگرام ببینید.

نوتیفیکیشن اینستاگرام

 

غیرفعال سازی نوتیفیکیشن دایرکت اینستاگرام

بسیاری از کاربران هستند که با دایرکت های زیادی در طول روز رو به رو می شوند و به همین دلیل، از اعلان دایرکت ها ناراضی و آزرده هستند. حال اگر شما هم این گونه می باشید، می توانید نوتیفیکیشن اینستاگرام را برای دایرکت های خود هم مدیریت کنید. برای این کار کافی است تا مراحل زیر دنبال شوند.

 

• ابتدا به صفحه اصلی اینستاگرام بروید.

• حال در این بخش بر روی آیکون نامه در بالای صفحه کلیک کنید.

• سپس کاربر مورد نظر را که از قبل با او سابقه چت داشته اید را انتخاب کنید. چنانچه کاربر را پیدا نمی کنید، می توانید از نوار جستجو او را پیدا کنید.

• در مرحله آخر باید بر روی آیکون  علامت تعجب کلیک و در نهایت گزینه mute را نیز انتخاب کنید.

 

شما می توانید با استقاده از ابزار های مدیریت اینستاگرام پیج خود را به راحتی مدیریت کنید.همچنین اگر ادمین اینستاگرام باشد باید تمام نکات درباره اینستاگرام یاد داشته باشید. می توانید تمامی نکات آموزشی اینستاگرام را در وبسایت تبلیغات در اینستاگرام نمادین مطالعه کنید.

 

سخن نهایی درباره نوتیفیکیشن اینستاگرام

برخی از قابلیت های اینستاگرام به قدی مهم هستند که هر کاربری، باید کار با آن ها را بلد باشد. یکی از آن ها طبیعتا نوتیفیکیشن اینستاگرام است که ما در این بلاگ، به آموزش کار با آن پرداختیم؛برای دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت help مراجعه کنید. امیدواریم که بهره کافی از این بلاگ را برده باشید.

قابلیت rage Shake اینستاگرام

۳ بازديد

آیا شما هم از ویژگی جدید اینستاگرام مطلع شده اید؟ rage Shake اینستاگرام جدیدترین قابلیت این شبکه اجتماعی است که ویژگی بسیار جذاب را پیش روی کاربران می گذارد. به طور کلی در چند سال گذشته، همین قابلیت های جدید و آپدیت های جذاب اینستاگرام بودند که به این شبکه اجتماعی قدرت داده اند. 

در حال حاضر اینستاگرام دیگر آن شبکه اجتماعی خیلی عادی نیست که می شناختیم؛ بلکه اینستاگرام دنیایی از قابلیت ها است. در 10 سال گذشته این قابلیت ها همگی با هم ارائه نشدند؛ بلکه اینستاگرام هر کدام از آن ها را بر حسب نیاز کاربران ایجاد می کرد. ولی باید بدانید که برخی از همین قابلیت ها، بدون توجه به خواسته کاربران صرفا جهت ایجاد یک بستر ساده تر ایجاد می شدند.

 به طور مثال هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کرد که قابلیت اینستاگرام را rage Shake به وجود بیاید. اما این قابلیت جذاب ارائه شده است و ما در ادامه،در وب سایت تبلیغ در اینستاگرام فالوور تاپ می خواهیم چیستی او را مورد بررسی قرار دهیم.

rage Shake اینستاگرامخرید لایک اینستاگرام یکی از راه هایی است برای پیشرفت پیج خود.

قابلیت rage shake اینستاگرام چیست؟

حتما شما هم در طول این چند روز با واژه rage Shake اینستاگرام رو به رو شده اید؛ اما این قابلیت چیست؟ همین چند وقت پیش بود که آدام موسری رییس شبکه اجتماعی اینستاگرام، خبر از ارائه یک قابلیت جدید دارد. این قابلیت چیزی جز rage shake نبود. به طور کلی rage shake این قابلیت را به کاربران اینستاگرام می دهد تا آن ها بتوانند تنها با تکان دادن گوشی خود، اشکالات موجود در کل برنامه یا بخشی از آن را گزارش دهند.

 به جرات می توان گفت که قابلیت rage shake، نسبت به تمامی قابلیت هایی که در چند سال گذشته درون اینستاگرام ایجاد شده اند، متفاوت می باشد. در واقع شما برای استفاده از rage Shake اینستاگرام اصلا نیاز نیست که هیچ گونه مراحل خاصی را طی کنید؛ بلکه تنها وقتی گوشی خود را تکان دهید، به صفحه ای هدایت می شوید که در آن، می توانید مشکل ایجاد شده را بیان کنید.

 

مزیت rage shake برای کاربران اینستاگرام

در بخش قبلی دانستید که rage Shake اینستاگرام چه قابلیتی است و چه خدماتی را به کاربران می دهد؛ حال لازم است بدانید که هر قابلیت اینستاگرام همراه خود، یک سری مزیت ها را هم می آرود. به طور کلی اولین و بهترین مزیتی را که rage shake برای کاربران اینستاگرام ایجاد کرده، افزایش سرعت در فعالیت آن ها است. 

در واقع کاربران دیگر برای ارسال گزارش مشکل به وجود آمده، نیاز نیست که به بخش تنظیمات و گزینه های مربوطه مراجعه کنند؛ بلکه با تکان دادن گوشی خود می توانند به هدف برسند. همین موضوع در افزایش سرعت فعالیت کاربران تاثیر زیادی دارد. دومین مزیتی که rage Shake اینستاگرام برای کاربران به همراه دارد، سهولت فعالیت است.

به طور کلی برخی از کاربران اینستاگرام پس از گذشت چند سال از فعالیت در این شبکه اجتماعی، هنوز فعالیت هایی نظیر گزارش مشکلات به وجود آمده را یاد نگرفته اند؛ حال تکان دادن گوشی، چیزی است که هر کسی بلد می باشد. درواقع اگر شما به دوست خود بگویید که گوشی خود را تکان و مشکل به وجود آمده در پیج را گزارش دهد، بدون هیچ سختی این کار را انجام می دهد.

 

با خرید پیج اینستاگرام از وبسایت نمادین از بروز مشکلات احتمالی اجتناب کنید و به پیشرفت سریع در این برنامه فکر کنید.

rage Shake اینستاگرام

سخن نهایی درباره rage Shake اینستاگرام

همیشه هدف  از ارائه قابلیت نباید رفع مشکل یا نیاز کاربران باشد؛ بلکه گاهی اوقات قابلیت هایی برای به وجود آوردن سهولت و سرعت در فعالیت کاربران ایجاد می شوند. rage Shake اینستاگرام هم دقیقا چنین قابلیتی است و ما به توضیح آن نیز پرداختیم. امیدواریم که بتوانید از این قابلیت اینستاگرام به خوبی و راحتی استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. از همراهی شما تا انتهای این مطلب متشکریم.

با روانشناسی تبلیغات اینستاگرام بیشترین بازدهی را کسب کنید

۳ بازديد

یکی از بهترین راه هایی که به کمک ان میتوان در اینستاگرام پیشرفت کرد و به موفقیت رسید استفاده از تبلیغات است. در مقابل یکی از راه های اصلی کسب درآمد از اینستاگرام هم همین تبلیغات است. پس انجام صحیح این کار در این پلتفرم و همچنین آشنایی با بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات امری ضروری می‌باشد و برای اینکه بتوانیم اثرگذار باشیم نیاز داریم تا در مورد روانشناسی تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانیم. 

هر قدر ما مخاطب و عامل های تاثیرگذار بر وی و همچنین بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بهتر بشناسیم آنگاه می توانیم روانشناسی تبلیغات اینستاگرام را بهتر پیاده سازی کرده و در نتیجه تبلیغ کاملا موثری را پیاده سازی کنیم. با توجه به اهمیت روزافزونی که تبلیغات در اینستاگرام دارد تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب به روانشناسی تبلیغات اینستاگرام پرداخته و ببینیم روانشناسی مخاطبان در اینفلوئنسر مارکتینگ، روانشناسی بازاریابی تاثیرگذار،روانشناسی تکرار در تبلیغات اینستاگرام و روانشناسی جذب مخاطب در تبلیغات اینستاگرام به چه شکل هستند.

 اگر شما هم به دنبال ارائه تبلیغات بهتر در اینستاگرام هستید این مقاله را که از وبسایت تبلیغات در اینستاگرام فالوور تاپ  منتشر شده است را از دست ندهید.

روانشناسی تبلیغات اینستاگرام

اهمیت اطلاع داشتن از روانشناسی تبلیغات اینستاگرام

احتمالا از خودتان می پرسید که اصلا چه نیازی هست که در مورد روانشناسی تبلیغات اینستاگرام بدانیم و بر اساس آن عمل کنیم. نخستین مورد این که این روزها هزینه ها به قدری بالا رفته است که پیش از انجام هر کاری باید همه جوانب آن را سنجیده و سپس برای انجام و عملی کردن آن تصمیم نهایی را بگیریم. حال در نظر بگیرید موضوعی مانند ارائه تبلیغات در اینستاگرام که به هر حال نیاز به بودجه نسبتا زیادی هم دارد تا چه اندازه مهم است و می بایست برای آن همه چیز را در نظر گرفت.

برای این کار هم لازم است تا به روانشناسی تبلیغات اینستاگرام احاطه داشته و به کمک آن مخاطب و نیازهایش را شناخته و مطابق آن عمل کنیم. پس اگر به دنبال تبلیغی با اثربخشی بالا هستید پیشنهاد میکنیم ابتدا روی جنبه روانشناسی تبلیغات اینستاگرام آن کار کنید و سپس آن را ارائه دهید. 

مورد بعدی این که برای ماندگار بودن و به جای گذاشتن یک تاثیر بزرگ و قابل توجه لازم است تا روی این موضوع بیشتر کار کنید و آن را بیشتر و بهتر مورد توجه قرار دهید. عموما در این روش از حس نیاز به برجسته و منحصر بفرد بودن افراد استفاده کرده و مشتری را وادار به استفاده از آن محصول می کنند.

 

روانشناسی مخاطبان در اینفلوئنسر مارکتینگ

در این مبحث از روانشناسی تبلیغات اینستاگرام یعنی روانشناسی مخاطبان در اینفلوئنسر مارکتینگ سه جنبه و اصل مهم در نظر گفته می شود که عبارت هستند از:

1. درگیر کردن بیش از حد مخاطبان

2. احساس نزدیکی با مخاطبان و فالوورها

3. به وجود آوردن حس همدلی و تعلق خاطر در فالوورها

در ادامه به شرح این موارد مهم در مورد روانشناسی تبلیغات اینستاگرام در زمینه مخاطبان و اینفلوئنسرها می پردازیم.

 

1. درگیر کردن بیش از حد مخاطبان

 یکی از مواردی که در مورد تبلیغات به وسیله اینفلوئنسرها مطرح می شود این است که آنها می توانند مخاطب را به صورت بیش از حد معمول در معرض یک محتوا قرار دهند. چیزی که ثابت شده است این است که اگر یک فرد به صورت پیوسته در معرض تبلیغات و محتواهای یک نفر –محتواهای متنوعی که تنها به وسیله یک فرد تولید شده باشند- قرار بگیرد آنگاه این فرد به شدت از آن شخص و محتوای وی تاثیر گرفته و به نوعی بر اساس آن عمل می کند. 

اینفلوئنسرها هم از همین تکنیک روانشناسی استفاده کرده و محتواهایی که تولید می کنند را برای فالوورهای خود به نمایش می گذارند و آنها را به تاثیر گرفتن وا می دارند.

 

2. احساس نزدیکی با مخاطبان و فالوورها

 مورد بعدی که برای روانشناسی تبلیغات اینستاگرام مطرح شده و به شناخت مخاطب منجر می شود بهره گیری از حس نزدیکی و ارتباطی است که میان فالوور و اینفلوئنسر مورد نظر برقرار است. با توجه به این که عموما بسیاری از اینفلوئنسرها برش هایی از زندگی شخصی و خصوصی شان را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند در نتیجه مخاطب آنها حس می کند به نوعی در زندگی این فرد شریک بوده و حضور دارد و به همین دلیل هم ارتباط صمیمانه و نزدیک تری برقرار می کند.

 

3. به وجود آوردن حس همدلی و تعلق خاطر در فالوورها

در اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسرها به شکلی اثرگذار عمل می کنند که هنگامی که یکی از فالوورها از محصولات معرف شده استفاده کرده یا از خدمات تبلیغ شده بهره می گیرد آنگاه حس می کند عضوی از گروه مربوط به اینفلوئنسر موردنظرش شده است. به این شکل که گویی این مخاطبان به همراه اینفلونسر مورد علاقه شان در یک گروه با هم قرار دارند که از نظر احساسات، سلیقه و علاقه و حتی هدف ها با هم مشترک هستند.

 

روانشناسی بازاریابی تاثیرگذار

بازاریابی تاثیرگذار را می توان همان اینفلوئنسر مارکتینگ بیان کرد. در این نوع از بازاریابی اینفلوئنسرها با توجه به نفوذ و تاثیرگذاری که روی افراد دنبال کننده شان دارند محصول و یا خدماتی را تبلیغ کرده و به فالوور هایشان معرفی می کنند. با توجه به حس تعلق خاطر و در عین حال اعتماد و اطمینانی که این فالورها به اینفلوئنسر مورد علاقه خود دارند این تبلیغات عموما با نتیجه خوبی همراه می شود و بازدهی بالایی را برای تبلیغات دهنده به ارمغان می آورد. فلسفه پنهان در پس اینفلوئنسر مارکتینگ اثر هاله ای است. 

اثر هاله ای یا اثر هالو به گونه ای از اشتباه و خطا در تصمیم گیری ها گفته می شود که به علت  پیش فرضی است که ما در مورد یک موضوع داریم. این پیش فرض و احساس ممکن است کاملا به دور از حقیقت بوده و اصلا منصفانه نباشد. و این دقیقا همان چیزی است که در روانشناسی تبلیغات اینستاگرام مطرح شده و در اینفلوئنسر مارکتینگ از آن کمک گرفته می شود. یعنی فرد فالوور یک اینفلوئنسر با شناخت قبلی و ذهنیتی که به صورت پیش فرض از اینفلوئنسر محبوبش دارد به وی در همه زمینه ها اعتماد کرده و از معرفی های وی بهره می برد.

روانشناسی تبلیغات اینستاگرام

روانشناسی تکرار در تبلیغات اینستاگرام

یکی از اصل هایی که در روانشناسی تبلیغات اینستاگرام از آن خیلی استفاده می شود بحث تکرار و اثر روانشناسی آن بر روی مخاطب است. براساس این اصل یعنی اصل تکرار هر فرد اگر به صورت پیوسته در برابر یک موضوع قرار بگیرد احتمال پذیرش آن موضوع به وسیله فرد به شدت افزایش پیدا می کند. از همین اصل هم به وفور در اینستاگرام اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده شده و برندها سعی می کنند به این شکل خودشان را در اذهان مخاطبان جا بیندازند. 

برای مثال وقتی که یک برند جدید به بازار عرضه می شود این برند سعی می کند تبلیغات خود را به اینفلوئنسرهای مختلفی عرضه کند و به این شکل روانشناسی تکرار را پیاده سازی کند. مثلا یک برند محصولات آرایشی جدید به تازگی لانچ شده است و شما پیج هر بیوتی بلاگر و اینفلوئنسر لوازم آرایشی را که باز می کنید میبینید که این برند در آنجا هم حضور داشته و اینفلوئنسرها هم به استفاده از آن می پردازند. 

پس شما هم قانع می شوید که این محصول خوب و کاربردی است و برای اینکه حس fomo یا جاماندن از ترندها را نداشته باشید بلافاصله شما هم برای خرید آن محصول اقدام می کنید. به این شکل برند مورد نظر توانسته است با بهره گیری از روانشناسی تکرار به خوبی محصول خود را در میان مردم جامعه جا انداخته و مخاطبان و مشتریان را به خرید وا دارد و به این شکل هم به خوبی کسب درآمد کند.

 

روانشناسی جذب مخاطب در تبلیغات اینستاگرام

و در نهایت آخرین موضوعی که قصد داریم تا در مورد روانشناسی تبلیغات اینستاگرام در این مطلب به آن بپردازیم روانشناسی جذب مخاطب در تبلیغات اینستاگرام است. مخاطبان یا همان فالوورها همه آنچه هستند که یک پیج در اختیار دارد. پس پیج ها و علی الخصوص اینفلوئنسرها تلاش میکنند به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به خوبی آنها را جذب خود کنند. در این روش ارتباط قوی و صمیمی میان اینفلوئنسر و فالوور وی شکل می گیرد و همین امر هم سبب تاثیر گذاری بالای این نوع از تبلیغات و مارکتینگ می شود. 

افراد اینفلوئنسر مورد نظر را مانند دوست صمیمی خودشان می دانند و از پیشنهادهای وی در هر زمینه ای که می خواهد باشد استقبال می کنند. این جذب مخاطب عموما به این علت است که ایفلوئنسر مورد نظر تا حدودی فالوورها را در زندگی شخصی خودش دخیل کرده و تا جایی که تمایل داشته باشد آنها را به زندگی خصوصی خود دعوت میکند. همین اطلاع از زندگی خصوصی حال می خواهد در هر سطحی که باشد سبب می شود که فالوورها حس نزدیکی بیشتری با اینفلوئنسر محبوب خود داشته باشند. گویی آنها این اینفلوئنسر و خانواده اش را سالهاست که می شناسند. 

در نتیجه حس نزدیکی و صمیمیت ایجاد شده و در نهایت سبب می شود مخاطب و فالوور آن صفحه به خوبی جذب اینفلوئنسر مورد نظر شده و وی را در همه چیز قبول داشته باشد و از او الگو بگیرد.

 

نتیجه گیری روانشناسی تبلیغات اینستاگرام

این روزها یکی از قوی ترین و در عین حال تاثیرگذارترین پلتفرم ها برای ارائه تبلیغات اینستاگرام است. هرقدر به روانشناسی تبلیغات اینستاگرام بیشتر آشنا بوده و آن را به  شکل گسترده تری به کار ببندید آنگاه احتمال موفقیتتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. امیدواریم این مقاله از نمادین که در حوزه تبلیغ در اینستاگرام فعالیت می‌کند برای شما مفید بوده باشد.